גנץ גיבה את היועמ"ש והחלטת בג"ץ: "כל דבר חייב להיות בהסכמה"

איתי גדסי 1 Comment on גנץ גיבה את היועמ"ש והחלטת בג"ץ: "כל דבר חייב להיות בהסכמה"

ח"כ ב ני גנץ סייר היום בגבול סוריה ובירך על החלטת הנשיא טראמפ להכיר ברמת הגולן: "מברך על ההכרה האמריקאית ברמת הגולן ועל הכוונות של המדינה לפתח אותה, אבל המספרים מעידים אחרת- 20 או 30 אלף תושבים ללא גידול משמעותי, זה מעט מדי"

צילום: פלאש 90
10:04
30.04.24
בצלאל קאהן ודוד חכם No Comments on אלוף במיל' זיו: "המזח הוא הישג אסטרטגי לחמאס"

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

יו"ר כחול לבן, ח"כ בני גנץ סייר היום (רביעי) ברמת הגולן. במהלך הביקור סייר גנץ בתצפית עמק הבכא בגבול סוריה ואמר: "עמדנו היום מקרוב אחרי האתגרים בשטח והבעיות באזור הגולן. ראשית, אתגרי הביטחון שהשתנו ועדיין קיימים".

גנץ בירך על ההחלטה של הנשיא טראמפ להכיר ברמת הגולן כשטח ישראלי: "מברך על ההכרה האמריקאית ברמת הגולן ועל הכוונות של המדינה לפתח אותה, אבל המספרים מעידים אחרת- 20 או 30 אלף תושבים ללא גידול משמעותי, זה מעט מדי. הגולן הוא מקום חשוב ואנחנו נעשה הכל בכדי להאיץ את הטיפוח והפיתוח של המקום הזה".

גנץ גיבה את החלטת בג"ץ למנוע את מינוי פרקליטת המדינה. בוויכוח בין היועמ"ש לשר המשפטים התייצב גנץ לצד הפקידים: "ממשלת ישראל היא ממשלת מעבר מזה זמן רב, והיא חייבת להיות מגה שמרנית בכל מה שהיא עושה. כל דבר חייב להיות בסמכות, התייעצות והסכמה. כל ניסיון לערער את זה הוא לא טוב".

גנץ בירך על מעצר רשת הטרור ביהודה ושומרון, ואמר כי: "מדובר על פעולה חשובה של השב"כ וצה"ל במלחמה בטרור".



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    אם היא לא יכול להיות פרקליטה אז גם גנץ לא יכול להיות ראש ממשלה שיהיה קודם שר ויתקדם הכול בידי שמיים האמת תיצא לאור ואז ניראה איך תגיבו כחול לבן צבועים